ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ !!
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ !!
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ:
Επιλέγονται
αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο
όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.
Το κλασματικό μέρος αναφέρεται
στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.
ΜΑ ο γενικος Μ.Ο. δεν βγαινει απο τον Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ???????
Επιλέγονται
αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο
όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.
Το κλασματικό μέρος αναφέρεται
στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.
ΜΑ ο γενικος Μ.Ο. δεν βγαινει απο τον Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ???????
π.χ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 9, 10, 10 Μ.Ο.: 9,66 γίνεται 10
ΓΛΩΣΣΑ 9, 9, 10 Μ.Ο.: 9,33 γίνεται 9
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 9, 8, 10 Μ.Ο.: 9 μένει 9
ΙΣΤΟΡΙΑ 9,10,9 Μ.Ο.: 9,33 γίνεται 9
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 10,10,10 Μ.Ο.! 10 μένει 10
Γενικός Μ.Ο. (προσθέτεις τους ακέραιους, όχι τους δεκαδικούς):
10+9+9+9+10=47: 5= 9,4
Ο γενικός Μ.Ο. μένει 9,4 δε γίνεται 9 για να μπορεί να γίνει σύγκριση, αλλιώς οι μισοί θα είχαν 9 και οι άλλοι μισοί 10!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 9, 10, 10 Μ.Ο.: 9,66 γίνεται 10
ΓΛΩΣΣΑ 9, 9, 10 Μ.Ο.: 9,33 γίνεται 9
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 9, 8, 10 Μ.Ο.: 9 μένει 9
ΙΣΤΟΡΙΑ 9,10,9 Μ.Ο.: 9,33 γίνεται 9
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 10,10,10 Μ.Ο.! 10 μένει 10
Γενικός Μ.Ο. (προσθέτεις τους ακέραιους, όχι τους δεκαδικούς):
10+9+9+9+10=47: 5= 9,4
Ο γενικός Μ.Ο. μένει 9,4 δε γίνεται 9 για να μπορεί να γίνει σύγκριση, αλλιώς οι μισοί θα είχαν 9 και οι άλλοι μισοί 10!
Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ !!
Ειναι καθαρα θεμα ερμηνειας της εγκυκλίου. Για παράδειγμα, με αυτόν τον τρόπο υπολογισμού μπαίνουν και μαθητές οι οποίοι μπορεί να έχουν και 8 , 9, 9 σε ένα μάθημα. για παράδειγμα, στο μάθημα της αισθητικής αγωγής. Έτσι έχουμε, 8, 9, 9, στη μουσική ΜΟ 8.6 = 9 μετά από στρογγυλοποίηση. Στα εικαστικά έχει 10 άρα 10 και 9 = 9,5 το οποίο γίνεται 10. Και μπαίνει στην κλήρωση. με συγχωρείτε αλλά είναι άδικο απέναντι στα παιδιά τα οποία "έσκισαν το παντελόνι τους" να είναι άριστοι από το 1ο τρίμηνο και αυτούς τους ρίχνουμε στον καιάδα αφού πρέπει να επιβραβεύονται οι μαθητές που το 9 το έκαναν 10. Ο ετήσιος Μ.Ο. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ βγαίνει όχι αθροίζοντας το Μ.Ο. των επιμέρους μαθημάτων - τα οποία μετά από στρογγυλοποίηση και συμψηφισμούς γίνονται τα περισσότερα 10 αλλά αθροίζοντας όλους τους βαθμούς ανά τρίμηνο και αυτόν τον ΜΟ τον διαιρείς δια 3. Έτσι φαίνονται και οι πραγματικές διαφορές. Η διευθύντρια που πήρε σύνταξη ακολουθούσε αυτή την τακτική και δεν είχε παραπονεθεί ποτέ κανένας. Ενώ φέτος ο διευθυντής έβαλε στην κλήρωση μαθητές με 8 και 9 στο τρίμηνο με αποτέλεσμα τα απόλυτα 10 να μείνουν εκτός παραστατών ενώ το δικαιούνταν.
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ:
Επιλέγονται
αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο
όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.
Το κλασματικό μέρος αναφέρεται
στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.
ΜΑ ο γενικος Μ.Ο. δεν βγαινει απο τον Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ???????